שבוע 31

שבוע לתוך ההשראת הנקה, היה שבוע קשה, אפילו קשה מאוד. כמה שציפיתי שיהיה קשה, היה לי יותר. אני נורא עייפה,הגוף שלי קצת בהלם מכל מה שקורה, החזה שלי שהיה סתם שם פתאום מוצמדת אליו משאבה 8 פעמים ביום, החזה גדל קצת וכואב, קצת כמו בתחילת הריון, אני שבורה ולא מבינה אפילו למה, מניחה שההורמונים שלי מתחרפנים לאיטם גם בלי שלקחתי כלום. מחפשת להכנס לאיזה פקעת ולהתעטף בה, לצאת החוצה באביב
כל יום מחדש כל מה שאני סובבת סביבו זה לספור, להגיע כל פעם מחדש לשמונה, לספור כמה שעות עברו, לחפש חורים בזמן, זמנים לשאוב בהם

השאיבות התחילו קצת להשפיע גם על הבית, פתאום יותר מורגש שעומדת להגיע תינוקת, יש כבר התחלה של ציוד, התחלה של הבנה שסדרי המעמדות הקיימים ישתנו, מתחילים לדבר על תינוקות
אנחנו ברגע הזה אבל בלב כבר מחכים להיות בגיאורגיה, סופרים ימים ודקות

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ספרים על פונדקאות

יציאת מצרים הפרטית שלנו

השראת הנקה פעם שניה!