לשרוד את השליש הראשון

שבוע 10, מרגיש כמו נצח וזאת רק ההתחלה. טלפון מהרופאה בשבע וחצי בבוקר, זה בטוח לא חדשות טובות... יש לפונקדאית דימום קל, יש המטומה
אני אפילו לא יודעת איך להגיב, משחקת אותה מדחיקה כבר שבועות כשבלב אני בעצם סופרת כל יום שעובר. ההריון הזה הושג בשארית כוחותיי ואין לי מושג אם אני אעשה מאמץ נוסף אם משהו יקרה. כן, כבר עברנו הריון פונדקאות תקין ועדיין בו ברגע הזה אנחנו לא יכולים לגייס אופטימיות

הכל מחובר יחד, כשלונות הצלחות, זכרונות של דם, כאב ובכי שוטפים אותי גם בלי שאני מאפשרת להם להכנס, כאילו כל זכרון כזה שיש לי דוקר אותי במחט אחת ויש לי אוסף גדול כזה והם כולם פה נוכחים עכשיו. שבוע 10, תיכף שקיפות, כל כך זוכרת את השבועות הכואבים האלה, שבועות של אובדנים. שבועות שכל האופטימיות בעולם לא הספיקה לנו, שברו אותנו פעם אחרי פעם. זה מגיע כל כך במפתיע, זה נראה כאילו הקושי בפונדקאות הוא כלכלי, לא אכחיש הוא אכן קשה,  ואחריו יש את הקושי של שאיבת בייציות, הורמונים וכל הכיף הזה אבל מה שבאמת קשה בסוף הוא לחכות, חוסר האונים הלא נגמר, להתפלל לטוב ולקוות שהפעם יהיה בסדר, לעמוד איתנה לצד הטראומות והאכזבות ולקוות שהפעם יהיה שונה, יהיה טוב

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ספרים על פונדקאות

יציאת מצרים הפרטית שלנו

השראת הנקה פעם שניה!