בנתיים

בנתיים אנחנו מחכים, מחכים שהזמן יעבור, הוא בשלו, בוחר לעבור אחרת, כל יום בהריון הזה מרגיש לי כמו נצח, אני מרגישה אותו על בשרי, צורב לי את קיומו, גם כשאני עסוקה, מלאה במשימות ותוכניות הוא עדיין שם כמו תקתוק איטי של מחוגים באוזניי, ממחיש לי את קיומו. יום רביעי הוא יום משמח, יום שבו עוברים לשבוע הריון הבא, התאריכים שמורים לי בלב, אני לא זקוקה ללוח שנה או אפליקציה, אני נושמת אותם מידי יום. שבוע 27, כמה חיכיתי להגיע לשבוע הזה ועדיין הוא מרגיש רחוק, מתי נרגיש מחוברים סופית, אולי רק כשהיא תהיה לנו בידים. בנתיים יש 7 פעמים ביום שאני שואבת, עדיין על ריק, מתעטפת בחיתול בד ומנסה לחשוב עליה, וזה לא פשוט, לא החזקתי תינוק כבר כל כך הרבה זמן, כל מה שיש לי הם זכרונות עמומים של הבת שלי. מנסה לדמיין את הרגע שאני אקבל אותה, יודעת שהוא יהיה מעין כמוהו, איך נעבור אותו הפונדקאית ואני, האם היא יודעת כמה אני חושבת עליה, הנה אני סופרת את הימים, מחכה שהם פשוט יעברו, כל כך קשה לחכות ולחכות ולחכות

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ספרים על פונדקאות

יציאת מצרים הפרטית שלנו

השראת הנקה פעם שניה!