לחץ

אנחנו שבועיים לפני הלידה, כל כך הרבה זמן אנחנו מחכים ופתאום זה ממש כאן, מצד אחד אני כבר יכולה לגעת בה בדמיוני, לנשום אותה אליי ומצד שני, עולם התינוקות עוד מרגיש לי כל כך רחוק ממני. איך אוכל לעבור את הסף הזה ולהיות בעולם אחר לפתע, לגשר על הפער הבלתי אפשרי הזה

מנסה לחשב מה יש עוד לקנות, מה צריך לארוז, מה אפשר לקנות שם, כולנו רוצים לקחת את כל הבית איתנו כי מרגיש לנו רחוק וקר, אני מנהלת רשימות על רשימות, מבצע צבאי קטן, של דברים לקחת, נסיון לחשוב קדימה, זינוק אל העתיד, לדמיין איך זה יהיה ולארוז לפי זה... מנשא, צינוריות הנקה, תרופות, תחליפים, חיתולים, בגדים במליון מידות. דברים שכל כך לא קיימים בהווה ואני כבר עכשיו צריכה להכין ולחיות אותם בשביל העתיד, מנסה לבגור כל כך הרבה פינות

הראש שלי חולש על הכל עד שאני לא יכולה להתרכז יותר בכלום, בליל פרטים, עיסה של תוכניות. חשבנו שהלידה תהיה בראש השנה, ופתאום הקדימו אותה, זה קיסרי מתוכנן ויש שיליה נעוצה אז מפחדים מהתחלה של צירים, הקדימו בארבעה ימים. רק ארבעה ימים ואנחנו כל כך מופתעים מתקשים לעכל שזה כל כך בקרוב, שזה ממש כאן במרחק נגיעה מאיתנו החלום הכל כך רחוק הזה. אני מנסה לעכל את כל מה שהולך לקרות, בית חולים, חדר ניתוח, צפצוף  מוניטור, אותם טראומות בסיטואציה כל כך אחרת. איפה אני, איפה הפונדקאית, איך יהיה ביננו. אולי לא יתנו לי להיות בלידה, אולי אני לא אוכל להחזיק אותה בהתחלה, אם לא יהיו חדרים אז גם לא אוכל להתאשפז ומה אז, אשב שם כל היום במסדרונות? איך יהיו האכלות? יש לי כרגע רק 4 סמ״ק בכל שלוש שעות, זאת טיפה בים מול מה שהייתי רוצה לתת לה. התהליך הזה מכריח אותי לשחרר, את השליטה שלא ידוע לי איך הכל יקרה, שאני צריכה לא להתבאס מכל דבר שלא יקרה כמו שהייתי רוצה, להגיד כל הזמן זה מה שיש בסיטואציה הזאת ונראה איך מוציאים את המיטב, בלי לפול למקומות הרחמים, שזה לא כמו כולם ולמה דווקא אני. להסתכל קצת קדימה שהיא כבר ממש שלי אחרי כל התהליך המורכב הזה, כאילו תמיד היתה פה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ספרים על פונדקאות

יציאת מצרים הפרטית שלנו

השראת הנקה פעם שניה!